nuffnang

Saturday, November 27, 2010

mimpiku-hdup dn matiku krn Allah taa'la...

saya dpt mimpi yg pelik pg ni...dlm mase sy mimpi tetibe sy smpai di suatu tmpt...kaki n tgn sy diikat..sy menangis2 dlm mimpi tu...ade seorang dlm mimpi tu die mmegang rotan...teramat la halus rotan tu...nak kate mcm muke mak sy pon ade... pastu die rotan sy 3 hingga 4 kali if sy tak silap...tak kuat sedikit sahaja..tapi setiap kali sebatan tu kena pada kaki i..koyak kulit i smpai nmpk daging...kaki pemerotan tu pon terkena..sy menangis2...takut,,..sy fikir, sy da mati ke???tetibe, sy berckp dgn die "aku jnji ak takkan wat lagi"... n die berhenti bile sy ckp Demi ALLAH..lepas tu sy nmpak tgn die menulis sesuatu di mulut sy, die mcm menulis di udara sahaja ALIFF LAM LAM HA..lepas tu syi berckp "aku taw nape ko wat mcm tu sbb aku da berjnji atas nama ALLAH kan" die berkate "ini adlh tugas aku n ko adalh tggungjawb aku"... bile die abis je berckp, sy tetibe terjaga n sy terus tgk jam mase pd waktu itu adlh 5:23a.m.dn sy rase mcm sy bru melalui satu mase yg pjg..sy rase mcm sy kembali ke dunia semula...lepas tu tetibe sy terdengar azan subuh...dn terus ke bilik air utk menunaikan tggungjawab yg selama ini sy abaikan... mimpi itu peringatan??

No comments:

Post a Comment